Kasutajatugi

E-posti teel saab pöörduda igal ajal.
Vastamine toimub reeglina tööpäevadel kell 9-17.

  1. EENeti teenused
    • Teenusesoovid, muudatused, probleemid: eenet@eenet.ee
    • Domeeniteemad ja -taotlused: hostmaster@eenet.ee
    • Turvaintsidendid: turvas@eenet.ee
    • (Side)katkestused: katk@eenet.ee
    • Kui kirjutada ei ole võimalik, palume helistada üldnumbril 7302110
  2. Eesti hariduse infosüsteem EHIS: http://ehis.ee
    • Kasutajatugi: pöörduda saab igal ajal e-posti teel ehis.tugi@hm.ee
      lisaks tööpäeviti kell 9-16 telefonidel 735 0577, 735 0574
  3. Eesti koolide haldamise infosüsteem EKIS: https://kis.hm.ee
    • Kasutajatugi: pöörduda saab igal ajal e-posti teel kis@eenet.ee
      lisaks tööpäeviti kell 11-13 telefonil 730 2130
    • EKISe aktuaalne teave EENeti veebis: www.eenet.ee/EENet/EKIS
  4. HITSA Moodle: http://moodle.hitsa.ee
    • Kasutajatugi: moodle@hitsa.ee
  5. Sisseastumise infosüsteem SAIS http://sais.ee
    • Kasutajatugi: sais@hitsa.ee
  6. Kõrgkoolidevaheline õppeinfosüsteem ÕIS: http://ois.ee
    • Kasutajatugi: tugi@ois.ee
  7. HITSA Täienduskoolituste infosüsteem Juhan: http://koolitus.hitsa.ee
     
  8. Plagiaadituvastussüsteem KRATT: http://kratt.edu.ee
    • Kasutajatugi: kratt@hitsa.ee

Täiendkoolitusveebi Juhan kasutajatuge osutab HITSA EENet alates 1.10.2017, EHISe kasutajatuge alates 1.1.2017, Moodle kasutajatuge alates 1.10.2016, SAISi kasutajatuge alates 1.8.2016, EKISe kasutajatuge alates 1.6.2014.

Viimati uuendatud: 13.10.2017